lunes, 25 de agosto de 2014

RELAT ERÒTICO-FESTIVO (FORT COCHIN)

Resum del primer dia a Fort Cochi: 

Buscar i rebuscar lloc per dormir, trobar-ne un per 400INR al dia les dos, passejar i descobrir que és, sens dubte, la milllor ciutat en la que hem estat i ens encanta, (la gent és simpatiquíssima, agradable, riallera, tranquila i amable), excursió fins la estació de trens per demanar informació i estar tancada per ser Diumenge, sopar amb tres noies catalanes amb les que tinc amics en comú (com sempre, els catalans sempre ens trobem a tot arreu!), donar-nos el contacte del que serà el nostre guia-conductor durant el dia de demà, de nom TAHA (un home encantador com pocs...), anar a dormir exhaustes i minuts més tard escoltar l'amo del hostel vomitar fins la vilis de tant borratxo com anava...(tot un espectacle si!).

Segon dia a Fort Cohin:

El nostre amic TAHA ja ens espera a prop del nostre hostel per portar-nos a veure el més important de Cochi amb el seu sempre present gran somriure

Després de tot el matí observant, aprenent, preguntant, baixant i pujant del rickshaw, ha arribat la meva hora! El moment que porto esperant des de l'inici del viatge... El famosíssim AYURVEDA MASSAGE de Kerala!!.

El Taha em porta a un lloc dels de debó, del que hi van els Indis i tenen llista d'espera i tot.

Aquí comença el relat eròtico-festivo, no apte per persones amb complexes i prejudicis:

Dos noies de 19 anys (la meva curiositat fa que ho pregunti tot!) m'indiquen entre somriures que ja puc passar i treure'm la roba (amb pilota picada em quedo) seguidament, em donen una mena de tanga de roba que, per posar-vos en situació, diguesi'm que sería com els que porten els lluitadors de sumo (quina imatge més patètica acabo de crear, ho sé!). De cop i volta, apareix la dra. ayurvédica que no em treia l'ull de sobre a la sala d'espera i amb la seva bata blanca, resol la seva curiositat de com deu ser una dona blanca despullada... (sento si l'he decepcionat). La meva primera impresió al entrar a la sala és com teletransportar-me a la sala del dr. Frankestein: camilla negra, olles bullint els olis, elles amb devantal blanc i jo alla esperant despullada el meu primer massatge a 4 mans...

Em fan asseure a una cadira i em comenca a fer un "massatge" al cap (més que res sembla que vulgui despentinar-me amb rabia!), un cop acabada la sessió de peluqueria (agraeixo que em faci una cua), m'ajuden a estirar-me nada más y nada menos que cap amunt! Crec que per trencar el gel, podrien comencar a fer el massatge a l'esquena, tot seria més sobreportable... però ho deixaré a les seves mans! (mai millor dit! ;)). 

Tumbada boca a munt i espantada per si volen treure'm un ronyó sense anestèsia, tanco els ulls amb la intenció de crear-me aquest mantra: Han vist a molta gent despullada, no hi ha vergonya, han vist a molta gent despullada...

L'oli rellisca sobre el meu cos nu i, sincronitzades a 4 mans, comencen indiscriminadament a tocar-me de dalt a baix, creant circumferències a les zones dels xacres (inventat total). 

Allà dalt, em sento com cleopatra en el seu bany de llet: no he de fer res, disfrutar del moment, relaxar- me i confiar amb les dos expertes noietes.

Amb un "mam, mam" em fan tornar a la realitat i m'ajuden a tumbar-me boca a baix. En aquests moments, el lector entendrà que tot el meu cos, elles i la camilla semblem una fregidora dels xinos i nomès espero no sortir disparada de la camilla, relliscant per qualsevol racó.

Tumbada boca a baix, m'estiren els bracos i comencen el mateix procediment anterior, amb pessigolles a les plantes del peu i tot.

El massatge a 4 mans arriba a la seva fi, però no sense abans posar-me en una mena de cabina de vapor (molt agoviant i asfixiant per mi) on suo encara més totes les toxines possibles. Durant 10 eterns minuts, assentada en una banqueta i nomès treient el cap per veure el que fan, em sento com si fos un pollastre torrant-se a la barra, esperant a ser comprat pel propietari.

Transcorreguts els minuts, agraeixo que pugui tirar-me aigua i ensabonar-me amb el sabó ayurvédic.

Encantada d'haver tingut aquesta oportunitat, agraeixo a les massatgistes el seu gran treball!. 

Sens dubte, recomano molt als qui vingueu a Kerala que es faci aquest massatge, però sobretot, pregunteu als natius on hi van, ja que a molts llocs suposadament de "massatge ayurvedic", et treuen els diners, et poden fer mal i fins i tot reciclen l'oli (no hem pregunteu com, perquè ni ho vull saber!).





No hay comentarios:

Publicar un comentario