miércoles, 30 de julio de 2014

HIKKADUWA

RESUM DE DOS DIES INTENSÍSSIMS

Arribem a Hikkaduwael dia 29 de Juliol al matí i un tuk-tuk ens porta al que serà el nostre petit paradís de descans i relax al costa de la platja durant els dos següents dies intensos... Ho resumiré per tal de que quedi més clar: 

1- Deixem les motxilles, ens posem el biquini i agafem el pareo

2- Ens dirigim a 50m de la nostra habitació per triar la nostra tumbona blava (degut a que és temporada baixa, en tenim per triar i remenar).

3- Hem banyo de crema per després dilüir-la al mar on, sóc arrastrada per una onada inesperada i m'empotra contra la sorra amb força i em provoca una petita ferida al genoll (cal dir que després de gairebé un més de viatge, és la primera conseqüència física, no està gens malament no??).

4- M'estiro al sol ambdos posicions elementals per tal de que el broncejat quedi perfectament extes.

5- Demanem dinar boníssim i molt bé de preu al nostre sofà balinès (srilankés en dirém ara).

6- Dormim una llarga migdiada tapades amb el pareo, (la brisa del mar és molt traicionera). 

7- Dutxa d'aigua freda (quan arribi a casa meva ja no sabré que és l'aigua calenta!).

8- Agafo una cadira i una lion per veure cap a les 18:30h una nova posta de sol, aquest cop a estones tenim la sort de presenciar un sol rodó i groc canari amagant-se entre els núvols magnífic!.

9- Ens conectem a la xarxa wiffi per començar a buscar i rebuscar una història que ben aviat podré narrar amb total optimisme!!.

10- A dormir que el dia a sigut de lo més intens!

Aquests punts (en la gran majoria) es repetiràn en bucle durant el dia següent, així és que, després de llegir-ho, ja em podeu maleïr tant i com vulgueu! 

Esto es todo amigos/as!

Y con esto y un bizcocho, hasta mañana a las 8h!! 

Bona nit cuquis!






En aquests moments, cal dir que el meu marcador de visites al bloc marca 910 ja!! Moltíssimes gràcies a tots/es per fer-me sentir emocionada cada cop que veig com augmenta o quan tinc algun comentari! 

Va, el primer comentari que vegi quan el marcador puji a 100 el convido a unes birres (amb moderació eh, que la meva economia a la tornada no estarà esplendorosa que diguem...) 


1 comentario:

  1. Jaja...quines vacances neus... M'encanten les teves opinions i el teu sentit de l'humor... Genial ;) i disfruta de les maldives perra ;)

    ResponderEliminar