domingo, 27 de julio de 2014

UNAWATUNA

Avui és el dia en que faig 29 anys! Com m'agrada estar fora quan faig anys!! Així cada any que passa recordo amb més claredat on era l'anterior i la sort que tinc de caigui en vacances!!

El dia d'avui el podria resumir en una frase: posició horitzontal sobre la sorra i anar girant segons el sol dicti! 

Hem anat a dinar un plat de fresh fish boníssim a peu de platja (e esperat aquest moment des de que vam sortir de Barcelona!) I per rematar el luxe que me permès avui, hem fet un Rotty Chocolatte (una crepe de chocolata)!. 

Ja sóc feliç, ja e carregat piles per aguantar uns dies més sense menjar peix, ni gambes, ni crancs mmmmmmmmm paro d'escriure-ho que ja ho trobo  a faltar!

Ens quedem un dia més aquí, però ens canviem d'habitació, després de fer-li pena, ser simpàtica i regatejar fins a l'extenuació, ens deixa el mateix preu que hem pagat per aquest antro on en aquests instants escric aquestes línies, però molt més net i a la platja.

Despedim el dia amb unes lions en un xiringuito amb hits espanyols del s.XIX.

Només em queda dir GRÀCIES a tots/es els que m'heu fet sentir a prop de casa meva, Barcelona, tot i estar a l'altre punta de món, us estimo a tots i cada un/a. 

Avui no he bufat espelmes (amb el que les odio), ni he tingut un pastís de llimona  del Forn del Passeig ni la meva mare ma fet una de les seves boníssimes paelles, però he rebut el regal més gran del món: saber que tinc grans amics/gues que han dedicat un instant del seu temps en felicitar-me per les xarxes socials i tenir el gran plaer de fer Skype (quin gran invent!) amb les persones més importants de la meva vida.





3 comentarios:

  1. Com m'agraden els rottis!!! El seafood no tant, pero és veu un bon plat.
    Disfruta molt de la illa i les seves platges.
    Moltes felicitats un cop més.

    ResponderEliminar
  2. Què bé que celebressis l'aniversari entre elefants i cocos!
    Quina enveja!
    Segueis fent aquestes fotos fantàstiques pq les disfrutem des d'aqui!
    PETONS

    ResponderEliminar
  3. Guapaaaa !!! i tant que se t'estima !!! Q guai és veure't tan bé!!! Muaaaak

    ResponderEliminar