martes, 12 de agosto de 2014

ALLEPPEY- KOLLAM- KOTTAYAM

O EL DIA EN QUÈ TOT SURT MALAMENT

Ens despertem d'hora i d'entrada, la pluja ja ens indica que el dia no serà fàcil..

Anem a l'estació d'autobusos i esmorzem el cafè (m'ecanta el cafè indi) amb galetes oreo.

Entre empemptes i mochilazos, aconsegueixo que ningú se'm coli i ser jo més xula que elles (les dones són amb major % les que es colen descaradament, els homes solen ser més educats) per aconseguir tres llocs a l'autobús (nosaltres i les motxilles.

Decidim baixar 2h 45' fins al poble de Kollam on, segons la nostra guia, és un fantàstic poble de pescadors i on es poden veure com fan les reds o venen el peix, l'única cosa que veiem és que ens trobem davant dels més antipàtics/es, passotes, estúpids i maleducats indis fins ara vistos.
Caminem amb les motxilles preguntant a tots els hotels, residències i llocs on poder dormir i a tots la resposta és NO, sense més ni menys, o els preus són increíblement abusius

Decidim agafar un reeckshaw (tuk-tuk indi) que ens porti cap a la platja a veure si tenim més sort, l'únic que aconseguim és quedar-nos tirades a la carretera i ell embotxacant-se les rúpies.

Al final, un noi que sap anglès es para per ajudar-nos i ens porta a tots els llocs que coneix on podem preguntar, matexa resposta, mateixes cares.

Exhaustes i fins els piiiiiiip d'ells i el poble, li diem que ens portia l'estació de trens on decidim agafar el pròxim fins a Kottayam (3h), al poble del costat d'on veniem al matí.

A les 17h de la tarda arribem a Kottayam on, no cansades prou, recorrem en busca del hotel Ambassador que segons la guia, és dels més barats i decents. Heu de tenir clar que quan parlem d'hotels a india, no m'estic referint al Ritz Carlton precisament, si no una habitació amb llit doble on, amb una mica de sort, no hi tinguis cap insecte d'okupa.

Quan encenem la televisió de l'habitació, ens enduem l'única alegria del dia: tenim TVE internacional!!! Després del fatídic i dur dia que hem tingut, escoltar España Directo ens sembla el millor (ara tothom que es fiqui en la nostra pell siusplau, està clar que en altres circumstàncies, una dona de món com jo no ho haguès mirat!!!).