martes, 8 de julio de 2014

A PUNT DE MARXA!!

A menys de 24 hores per estar volant...i enlloc de fer la motxilla.... la Neus es proposa començar a escriure alguna cosa interessant per qui vulgui llegir aquest bloc que s'inicia un 8 de Juliol del 2014 amb cangueli, por, neguit i ansies per saber què ens repararà a la Sandra i a mi durant aquests dos mesos que ens esperen en el nostre viatge cap a la INDIA I SRI LANKA!!


La nostra ruta comença amb escala a Estambul (només amb 2h 50' per fer el canvi d'avió) via Mumbai (arribada a les 4:30h del matí).
Seguint les indicacions del meu amic Guille Zeller (el qual porta gairebé un any convivint amb els Indis, feina gens fàcil) canviarem els nostres euros per rupies Indies (1 INR = 0,0123063 EUR) i ens dirigirem cap al prepaid taxi per indicar al xòfer de torn el nostre super hostel al barri de COLABA a Mumbai.
Sóc plenament conscient que en aquest moment ens timaran com a bones guiris acabades d'arribar, com si ho duguéssim escrit al front! Però tot viatger, sap i sabrà que és parada obligada que et timin en l'inici d'una gran experiència!.


A partir d'aquí, el nostre futur encara està per escriure (que profunda em poso quan m'entra el cangueli...), em llegit moltíssims blocs de viatges durant molts mesos i no em sigut capaces de marcar-nos una ruta concreta ambdós països, només sé que vull aprendre i viure de la gent, com cada any ho he fet, fins arribar a trobar a faltar Barcelona i emocionar-me quan veig el perfil de la meva gran ciutat des del avió!


La meva primera entrada al bloc acaba aquí, sense deixar de recordar un dia més el grandíssim viatge a Filipines de l'any passat i aprofito des d'aquí per desitjar el millor a la Gemma i la Núria en els seus respectius viatges, sabent que res tornarà a ser com abans. Os trobaré molt a faltar en aquesta nova aventura que, de fet, ja va començar fa uns mesos quan vaig decidir iniciar-me en el caòtic país de la Índia, sé que no serà fàcil.... però com diu la meva Antònia (Gemma Martí para los amigos): “Has d'aprendre a saber desconnectar del món i mirar cap a dins, reflexionar i rendir-te.”



Continuarà.... a l'altra banda del xarco! 


5 comentarios:

  1. Joder Anthony m'he emocionat. Dius que mai m'has vist plorar pues ara casi casi!!!!
    Aprofita molt el viatge a l'India i si alguna situació et costa i t'agobia.... rendeix-te! Deixa fluir, tot és molt més fàcil del que sembla.
    Molts petons i disfruta de cada segon.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Antonia! Amb les teves experiències tot és més fàcil!
      Disfruta del teu amb els Xinos!!!!

      Eliminar
  2. " Lo peor que te puede pasar... es que aprendas una gran lección". La teva colegui d'anglès! :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ooooooooooohhhhh que bonito!!! que me emociono y encara estic a BCN!!!
      Et trobaré a faltar!!! (Però amb unes quantes cançons de les nostres on fire!!!!)

      Eliminar
  3. Jo...q em poso tonta!! Jo tb et trobare a faltar!! X sort kden els rcords xulos q tenim! I les canćons q ens recorden jiji... Disfruta molt petitona!!!

    ResponderEliminar